22 jan 2011

Geertje Aalders in de etalage


Geertje aan het plakken





hand geknipte diertjes en bloemen
ingespoten met lijm komen ze op het raam
een vrolijke etalage

zeefdruk werk van Geertje wat te koop is in de winkel

zeefdruk 70x100 cm in 6 kleuren verkrijgbaar

 Afgelopen week is Illustrator Geertje Aalders druk geweest met de voorbereidingen en aanbrengen van prachtige papier knipsels voor op de etalage! Haar met de hand geknipte illustraties sieren vanaf vandaag de etalage van de winkel. Kom het bekijken in de winkel en bewonder ook haar zeefdruk werk en misschien wilt u er wel eentje mee naar huis nemen??


6 opmerkingen:

li-lisette zei

wowmooi!!
hoe lang blijft het zitten?
Ik wil al steeds naar je winkel komen (ik woon in Zutphen) maar er komt telkens wat tussen…
Nu zijn we weer allemaal ziek! :-(

Hopelijk is het nog zo als ik eindelijk de omstandigheden mee heb!!

Ondertussen vermaak ik me prima met je blog :-)

BL-ij zei

Dank voor de complimenten. Het blijft zeker nog wel een poosje zitten! Het is zo mooi dat ik er zelf ook lang van wil genieten ;)

Hester zei

Ohlala, Geertje, wat MOOOI!! Blij is er zeker heel Blij mee!

OrangeFarmhouse / www.moodkids.nl zei

ik heb het jullie al eerder gezegd maar een tweede keer kan best ;-) HET IS GEWELDIG!

Helmi zei

Wat mooi, toch maar een keer de trein naar Arnhem nemen.
grt, Helmi

BL-ij zei

Kom zker even in het echt bewonderen. Het blijft er nog zeker tot de Mode biennale (juni) erop zitten.