22 mrt 2011

Liebster blog award

Wat een eer, een Liebster blog award! Gekregen van Daphne van postparels, dank je wel Daphne! We hebben allebei een voorliefde voor papier en Daphne is bezig met een heel bijzonder project voor haar afstuderen.

Ik las dat deze Award bedoelt is om blogs met minder dan 300 volgers wat meer bekendheid te geven. Als je de Award krijgt, moet je hem dus ook weer doorgeven aan 3-5 andere blogs waarvan jij vind dat ze een Award verdienen. Ik vind dat de volgende blogs een award verdienen:

Tante Ted, met het concept voor jongens, heeft hij een gat in de markt gevonden! Tante Ted ontwerpt stoere kinderkamer accessoires, als beddengoed, kussens, lampen en muurstickers. op het blog verzamelt hij alles waar een echte jongen blij van wordt ;)

ViewPR, is een blog wat wekelijks inspirerend nieuws post, het is een marketingbureau wat vooral creatieven bedrijven verfrissend onder de aandacht brengt.

Kopje-suiker, heeft een verzameling originele en mooie webshop bijeen gebracht.

Marlboroughsounds, fotografe Sharon laat haar blik op het leven zien in prachtige foto's op haar blog.

Orangefarmhouse,  Maike is een van de eerste bloggers de over BL-ij blogde, waarna ik haar sindsdien regelmatig online bezoek. Bijna dagelijks een originele blogpost die mij doet glimlachen!

Lekker blijven bloggen allemaal, ik wordt er BL-ij van :)


Geen opmerkingen: